سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خمیردرزگیری و بندکشی کاشی سرامیک ضد آب نانو ایرانی کجابخریم چیست

چرا بند کشی لازم است ایا نیاز به چه نوع خمیری داریم

گاهی کاشی ها و سرامیک های قدیمی آسیب دیده و از بین می روند. آب می تواند به زیر سطوح کاشی و چینی نفوذ کند و در نهایت کف را خراب کند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای تعمیر کف های فرسوده اقدام به خرید درزگیر می کنند. یکی از بهترین درزگیرهای کاشی و سرامیک که می تواند بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشد، درزگیر نانو است البته توجه نمایید بعد استفاده از خیمر بند کشی حتما تا 24 ساعت محل مورد نظر را خشک نگه دارید تا کاملا سفت شود.

 

 

 

بند کشی چیست

 



بند کشی چیست:


در عمل، درزگیر وسیله ای کاربردی است که با پوشاندن شکاف های بین اتصالات کاشی از ورود آب یا رطوبت جلوگیری می کند. به طور کلی پس از چسباندن کاشی روی دیوار، کاشی، سرامیک، موزاییک و غیره. با گذشت زمان و استفاده از مواد شوینده، آب اسیب میبنید که برای پر کردن درزها نیاز به خمیر دارید که پر کردن بین کاشی را بند کشی مینامند.

 

 

چرا بند کشی لازم است

 



چرا بند کشی لازم است :

معمولا عمر بند کشی به فرد مورد نظر دارد یا همان بنای کاشی کار هر چقدر بند کش دقت نمایید عمر بند کاشی بیتشر میود ولی بخاطر شستشو و حتی ضربه هایی که به دیوار میخورد ممکن است به مرمر در کاشی و سرامیک نیاز به تعمیر و پر کردن  داشته باشد و محصولات زیادی در این رابطه در بازار موجود است و محصول سنتی همان پودر سیمان و پودر سنگ است که میتوانید الک کنید و هر دو را قاطی نمایید و برای خود خمیر درزگیر بسازید.


 

بند کشی


سخن آخر :

یکی از روش هایی که برای پوشاندن سطوح مختلف استفاده می شود استفاده از درزگیر است که می توان از آن برای پوشاندن سطوح مختلف استفاده کرد وقتی کاشی برای روکش کاری استفاده می شود، درزهای کاشی و سرامیک با استفاده از مواد خاصی به نام روکش پر می شود که به کاشی یک نگاه زیباتر اما اینطول سال ها تیره شده و نامناسب به نظر می رسند. به همین دلیل لازم است این  درزگیری در فواصل زمانی مشخص شود.