سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خمیردرزگیری و بندکشی کاشی سرامیک ضد آب نانو ایرانی کجابخریم چیست

خمیر درزگیر بند کشی کاشی سرامیکی توالت دستشویی مارک خارجی

چه کاشی دیواری و چه کف اگر نیزا به تعویض داشت هباشد شما باید از خیمر بند کشی کاشی و سرامیک برای چسباندان استفاده نمایید ، این کاشی باید کاملاً به سطح پایه خود بچسبد. تقاضاهایی که روی چسب کاشی گذاشته می شود هم گسترده و هم شیب زیاد است. چسب کاشی انتظار می رود که کاشی را نه فقط برای سالها بلکه برای دهه ها ثابت نگه دارد - بدون هیچ گونه شکست. کار با آن آسان است و باید فضای کافی بین کاشی و بستر را به اندازه کافی پر کند. خیلی سریع درمان نمی شود: درغیر اینصورت زمان کار کافی ندارید. اما اگر خیلی آهسته درمان شود ، رسیدن به مرحله تزریق برای همیشه طول می کشد.


خوشبختانه چسب های کاشی تا حدی پیشرفت کرده اند که می توان همه این خواسته ها را با موفقیت کنترل کرد. انتخاب خمیر چسب کاشی مناسب می تواند بسیار ساده تر از تصور شما باشد. در بیشتر موارد ، کاربرد کاشی - جایی که کاشی نصب شده است - به وضوح بهترین گزینه خمیر چسب را تعیین می کند. و گاهی اوقات نوع کاشی خود عامل تعیین کننده ای است.


خمیر چسبکاشی پیش فرض شما برای بیشتر کاربردهای داخلی و خارجی است. Thinset ملاتی است که از سیمان پرتلند ، ماسه سیلیس و عوامل نگهدارنده رطوبت ساخته شده است. خمیر چسب کاشی Thinset دارای قوام صاف ، لغزنده ، شبیه گل است. با ماله برش خورده به بستر زده می شود.


تینست استاندارد به صورت پودر کیسه ای است که با آب مخلوط می شود. خمیر چسب پس از مخلوط شدن شروع به تنظیم می کند ، بنابراین شما باید از کل دسته استفاده کنید یا بیش از حد آن را دور بریزید.تینست پیش ساخته در وان های بزرگ عرضه می شود و آماده استفاده از بسته است. حتی اگر حمل آن سنگین و گرانتر از مخلوط خمیر چسب خشک است ، اما سهولت و سهولت خمیر چسب تینستر مخلوط شده آن را برای خودتان ایده آل می کند.



یکی دیگر از مزایای Thinset این است که به شما امکان می دهد تا سطوح ناهموار را تا حدی تراز کنید. شما نمی توانید سطوح وحشی خارج از سطح را تراز کنید ، اما می توانید شکاف ها را پر کنید و تغییرات جزئی سطح را جبران کنید.


از آنجا که رطوبت تحت تأثیر رطوبت قرار نمی گیرد ، برای کاشی کف و هر نوع کاشی در مناطق مرطوب ، از جمله کف دوش ، دیوارها و سقف ها و محیط وان ، بهتر است.


از آنجا که ممکن است خمیر چسب کاشی thinset ترک بخورد ، ممکن است بخواهید آن را با افزودنی مخصوص لاتکس مخلوط کنید تا مقاومت آن افزایش یابد.

خمیر چسبکاشی اپوکسی


خمیر چسبهای اپوکسی برای ظروف چینی و سرامیک و همچنین شیشه ، سنگ ، فلز ، موزاییک و سنگریزه ها به خوبی کار می کنند. از خمیر چسب اپوکسی حتی می توان برای نصب کفپوش لاستیکی یا کف بلوک چوبی استفاده کرد.

جوانب مثبت و منفی خمیر چسب کاشی اپوکسی


خمیر چسبهای مبتنی بر اپوکسی مقاومت فشاری بالایی دارند و به خوبی به سنگ های پشت رزین می چسبند. این خمیر چسب ها برای استفاده و نگهداری ساده هستند. مقاومت مکانیکی قوی است ، بنابراین آنها کاشی را محکم نگه می دارند و در برابر فشار مقاومت می کنند. خمیر چسب اپوکسی رنگی روی کاشی و سرامیک یا چینی نشت نمی کند. خمیر چسب های اپوکسی در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مقاوم هستند.


دما برای نصب مناسب باید بین 60 تا 90 درجه فارنهایت باشد. دمای گرمتر زمان پخت را تسریع می کند. دمای خنک تر آن را کند می کند. نصب را می توان روی سطح مرطوب انجام داد ، اما بتن جدید باید حداقل 28 روز قبل از چسباندن کاشی ترمیم شود.


از طرف منفی ، خمیر چسب اپوکسی گرانتر از thinset است و در عین حال که بو می دهد ، بوی شدیدی هم دارد. علاوه بر این ، خمیر چسب اپوکسی به سرعت تنظیم می شود. این می تواند کسری باشد زیرا فقط یک زمان کوتاه برای ایجاد تغییرات فراهم می کند. عمر گلدان برای اکثر خمیر چسب های کاشی اپوکسی حدود 45 دقیقه است. پس از انقضا عمر گلدان ، محصول غیرقابل استفاده تلقی می شود.


 

به دلیل دشواری در اختلاط و کار با خمیر چسب های اپوکسی ، بیشتر از اینکه خودتان انجام دهند ، بیشتر مورد استفاده نصاب کاشی های حرفه ای قرار می گیرند.



خمیر درزگیر بند کشی کاشی سرامیکی توالت دستشویی مارک خارجی



چسب بند کشی درزگیر خاکستری چسب 200 میلی لیتری



     مهر و موم کاشی EzyCR8 ، خاکستری 200 میلی لیتر


تعداد     200 میلی لیتر


مناسب برای      کاشی


نوع چسب      چسباندن


استفاده برای     بازگرداندن اتصالات بین سرامیک ها


خاک و چربی را از روی مفصل خراشیده و پاک کنید. کپک ها باید برداشته یا درمان شوند. روی سطح خشک بمالید. قبل از استفاده لوله را به آرامی ماساژ دهید. درپوش را بردارید و قسمت بالای آن را از نازل برش دهید. لوله را به داخل مفصل فشار داده و با کفگیر گرد و انگشتان مرطوب صاف کنید. قبل از از بین بردن مقدار اضافی با پارچه مرطوب ، 30 دقیقه صبر کنید. اجازه دهید بین 2 تا 24 ساعت بسته به سطح بستر ، دما و رطوبت خشک شود. قبل از آن توصیه نمی شود که در شرایط مرطوب و مرطوب قرار بگیرید

 

 

 

بیشتر بخوانید :  معرفی کامل خمیردرزگیری و بندکشی کاشی سرامیک مخصوص خانه

 



خمیر درزگیر بند کشی کاشی سرامیکی توالت دستشویی مارک خارجی


خمیر  چسب  بند کشی مقاوم در برابر آب سیلیکون درزگیر سطح برای شیشه ، چوب ، فلز و کاشی 260 میلی لیتر


مشخصات: اندازه: 260 میلی لیتر رنگ: سیاه ویژگی ها: محافظت و مهر و موم با 100? لاستیک سیلیکون مقاوم در برابر آب ، ضد آب ، ترک نمی خورد ، خرد نمی شود و خشک نمی شود درزگیر پخت شده در برابر کپک مقاوم است می تواند در داخل و خارج از منزل استفاده شود منطقه کاربرد: شیشه آلومینیوم ویندوز چوبی شیشه ایدکتر. مهر و موم سیلیکون FIXIT FEVISEAL ACETOXY یک ماده مهر و موم کننده سیلیکونی استوکسی پلیمو ، چند منظوره است. این محصول مدول بالایی دارد و در صورت بهبود مناسب به یک ترکیب الاستیک دائمی تبدیل می شود. این چسبندگی عالی به شیشه ، سرامیک و تجهیزات بهداشتی دارد. نیاز به bs 5889 را برآورده می کند. استاندارد 1990


 

چسب بندکشی سنگ توالت

سریع ضد قارچ (شکایت ASTM G 21) آماده استفاده از محصول مبتنی بر آب آکریلیک برای پر کردن شکاف در پر کردن مواد سانتریفی در آشپزخانه و حمام مانند حوضچه شستشو ، کمد آب ، سینک آشپزخانه و شیر آب است. پس از درمان آن را به سرامیک ، پروکلین ، سنگ مرمر ، گرانیت ، شیشه ، چوب ، فلز ، پلاستیک و دیگر ماتریس می چسباند. شکایت با استاندارد ASTM C834 برای درزگیرها است. این یک پایان سفید و صاف است که قابل رنگ است و به راحتی با آب تمیز می شود. همچنین به عنوان یک مانع از گرد و غبار ، حشرات ، جوندگان و غیره عمل می کند و بهترین استفاده برای استفاده داخلی است.